Jahapp

Snart ska jag bege mig till stallet. Det kommer en ny häst till våran sommarhage, måste se så att allt går bra. Men det gör det säkert :) Sen ska jag sätta mig på 19.54 tåget till nynäs, hem till min älskling. Saknar honom så. kan knappt vänta!! Sen ikväll kommer lagborn och hämtar oss, det skulle ha varit tvärtom men motorn har tydligen rasat i daniels audi "/ men det blir till att åka fin volvon till strängnäs ;) vem tackar nej det de?;) haha

Ajuste det har jag ju glömt skriva, igår när jag va ute och red, ramla jag av xD Första gången jag ramlar av min egen häst på typ två år lr nått. Men jag slog mig inte iallafall :) Hoppade upp direkt och red hem :)

Ne nu ska jag till stallet, jag kommer inte blogga igen förns på måndag "/ då ska jag skriva om hela helgen + att det blir bilder :)

Ha en trevlig midsommar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0