Lördag, söndag

Vaknade vid halv elva tiden och väckte älskling då också, haha han va hur trött som helst :P Vi låg kvar i sängen ett tag och bara mös :) Sen gjorde vi oss klara för vi skulle iväg och träffa hans släkt :O Delar avd en iallafall ;) haah men i väntan på att tiden skulle gå så stog vi i fönstret och tittade på alla studenter som åkte igenom centrum. Ett jävla liv va det. Haha höjdpunkten va nog, ett stort släp kom med hög musik och massa folk, och efter som två tjejer (studenter) på cyklar! xD ahah det såg jätte kul ut. Sen åkte vi iväg för att träffa släkten, va nervös när vi närmade oss huset men det gick snabbt över. Alla va trevliga :)

Sen åkte jag hem och åt middag med min familj.Har inte gjort den en ända lördag nu på typ en månad, har sovit hos älskling hela tiden. Det va mysigt, vi har alltid lyxat till det på lördagar, så det va mysigt. Väldigt god mat, mätt som en jävel va jag. Sen tog jag åtta tåget ner till nynäs igen, älskling mötte mig på stationen. Sen låg vi och trängdes i soffan och mös<3 Sen på "natten" ( vet inte riktigt vad klockan va) kom Bobbo förbi och en sväng :) Vi gick och la oss vid tre tiden kanske.


Åkte hem tidigt imorse från älskling eftersom att jag var tvungen att vara i stallet. Missade utgången igår :(

Satan va trött jag var, somnade så fort jag kom hem från stallet.

Hitills idag har jag legat framför tv:n och kollat på film :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0