Midsommar

I torsdags åkte vi ( jag, daniel, sara, bobbo, victor och alicia) till strängnäs. Sara har sommarstuga där som vi va i. Det va så himla fint, huset låg kanske fem meter från vattnet men en liten sandstrand.



På fredagen blev vi väckta av att bobbo startar gräsklipparen precis utanför vårat hus, sen står han där och gasar tills vi går upp.  GALET!!


Där sov jag, daniel, victor och alicia


Bobbo och Daniel

På fredagen blev Bobbo och Daniel fullast. Vi andra bara satt och skratta och skaka på våra huvven :P Sen på lördagen väckte bobbo oss återigen med gräsklipparen, maatt tjej blev jag :P
På lördags kvällen grillade vi och åt god mat, sen blev det lite mycket och jag somnade låååååångt innna alla andra ;) Först somnade jag i partytältet i en solstol med solbrillor, passande ;) mitt i natten. Sen gick jag ensam upp i skogen och där säger jag inge mer ;) ni får gissa själva :P
På söndagen blev jag återigen väckt av bobbo, men den här gången kommer han in i vårt hus, ställer sig en meter från sängen och drar igång en motorsåg!! Ingen ro där inte ;)
Vid lunch drog killarna ut me bryggan för att fiska. Efter tre timmar e dem fortfarande där ute och vi tjejer vill packa ihop och åka hem så sara ropar på dem, men då har betteriet till motorn lagt av. Så jag och sara tar en liten båt och paddlar ut med ett nytt batteri. När dem har fått batteriet så åker dem, och lämnar oss ute på vattnet. Trött som en jävel va jag och vägrade paddla en meter till. Tillslut kom dem och bogserade in oss ;)

Jag hade en väldigt lyckad midsommar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0