Mysig dag igår

Igår vakna jag vid tio av att killen som skulle installera och koppla in våran nya kyl och frys förde att jävla liv. Lite smått irreterad gick jag upp och gjorde en macka. Sen kröp jag ner i sängen igen framför en film med hunden som sällskap. Låg och myste där läääääänge. Sen pratade jag lite me Petra och vi bestämde att vi skulle ses för jag skulle ändå till nynäs och va med älskling.
När Daniel slutade jobbet så plockade han upp mig på vägen hem. Vi stannade till i garaget ett tag för grabbarna skulle plocka ut Daniels motor från tävlingsbilen. Bobbo hade med sig sin hund Konjak. Mitt uppdrag blev att leka med honom och hålla honom sysselsatt. Vilket inte är så svårt eftersom han bara är typ 9 månader :P


Konjak :)

Sen åkte vi som vanligt till ph för grabbarna skulle äta. Jag åt inget, kände mig inte sugen på pizza lr kebab. Förstår inte hur dem kan trycka i sig det flera gånger i veckan :O
När dem hade ätit klart släppte Daniel av mig hemma hos sig, Petra skulle komma så han åkte tillbaka till garaget. Låser upp dörren, haha lite smått panik, stökigt ;) Skyndar mig att städa innan Petra kommer. Sen mötte jag henne vid konsum där vi köpte fika och sen satt vi soffan och pratade.
Missade 21.05 tåget hem så jag fick ta det som gick en timme senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0