Ont överallt

Nu sitter jag hemma hos älskling. Han åkte till garaget för en liten stund sen. Jag kom hit i fredags kväll. Då åkte vi och köpte mat på ph sen åkte vi hem och åt upp de och älskling duschade. Sen drog vi hem till lagborn och hade en trevlig kväll. Igår gick vi upp vid åtta tiden för vi skulle till grönan. Men det blev bara jag, daniel och hans kompisar som åkte in, visserligen har jag lärt känna dem nu men det va ändå trit attd et blev som det blev. Men jag hade ändå en så jävla rolig dag. Åkte massa saker, bland annat den nya, Insane. Jag och sara åkte brevid varann och så satt daniel och bobbo bakom oss. Jag ångrade mig redan när jag blev fastspänd. Inför första "fallet" skrek jag på sara, men sen satt jag bara och blundade, skrek och hoppade att det skulle vara över. När vi kom ur den där saken, hade jag tappat rösten! :O Fan va jag skrek asså. Sen blev det mysig lunch på resturang inne på grönan. Hahah jag och sara hade hur kul som helst, rockjet!! xD Jag har ont i hela kroppen, man är ju tydligen för liten för alla säten i alla maskiner så jag satt ju bara och slog omkring,

När sommarkrysset började så satt bobbo och daniel i baren och jag och sara stog i regnet och tittade på hela programmet. Fick massa bilder på Brolle!!! :D yes!

Älskling vann en nalle till mig, <3

Bilder kommer in sen när jag kommer hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0