Tisdag

Vaknade kvart i nio imorse och åkte till stallet nästan direkt, hade morgon¨passet på tillsyn. Maattt tjej när jag ser att harry har tappat en sko och gått sönder. Smsar martin fort som fan eftersom jag åker iväg på torsdag och e borta några dagar. Han kunde komma redan idag vid sju tiden, perfekt!

Sen åkte jag in till stan för att träffa Lina. Tågresan in blev väldigt speciell måste jag säga, blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Men men, åter till det roliga, träffa Lina :) Först gick vi ner i kungshallen och åt lunch, där marcus gjorde ett erkännande, dum jag kände mig ;) haha såhär i efterhand så känns det rätt självklart att det va han ;) hahaha
Jag och Lina gick runt och skrotade lite på stan, jag kom hem med en jeansjacka och ett par solbrillor :) Himla nöjd!

Sen åkte jag till stallet och mötte upp martin, så harry fick sin sko :) Skönt, en sak mindre att oroa sig för nu när man ska bort.


coola tjejen



jag och lina



harry


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0