Tisdag

Daniel hämtade ju mig efter jobbet, då åkte vi ner till nyäns. Först skulle vi förbi garaget en sväng.  Sen mötte vi lagborn och andersson på PH ;) Satt där ett tag och åt pizza och prata, haha eller dem prata och jag satt och skratta :P
Sen åkte vi hem till Daniel och hade mysigaste kvällen. Vi bara pussades och kramades hela tiden, kunde inte få nog!

På tåget hem sen satt jag och hade världens största leende. Ingen kan nog förstå hur glad jag är, hur lycklig han gör mig. En gullig tant trodde att jag log mot henne när hon gick förbi, " åh det är inte varje dag man ser en så glad ungdom", haha så himmla söt va hon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0