Är så himmla glad

I fredags var jag ju på RIX fm festivalen, me lina och marcus. Sen kom även Johanna och Emelie, Amanda och Kattis. Vi stog där i tre timmar! Jobbigt va det men vi hade kul, som vanligt :)
I lördags åkte han och jag hem till hans kompis och grillade. Dem fick mig riktigt full, fy, jävla jäger shots ;) jag sov hemma hos honom för första gången, himmla mysigt :) haha och nej. det hände inget för vi båda däckade xD På söndags morgonen låg vi och mös i sängen ett tag, sen åkte han me grabbarna till garaget, då låg jag ensam kvar i hans lägenhet. Klev upp ur sängen till slut, duschade, klädde på mig och diskade lite. Sen gick jag ner till hamnen och köpte mjukglass, det är ett måste om man är där ;) Sen tog jag tåget hem, på kvällen hämtade han och hans kompisar mig här hemma för vi skulle på bilträff i södertälje. En massa coola bilar va de ;)


Imorse åkte jag till stallet, sen åkte jag till pizzerian och köpte en kebabrulle som jag åt till lunch, så gott! Hittills har jag bara kollat på film i princip, ska väl bara ta det lugnt resten av dagen.


S a k n a r  L i n a < 3



Kommentarer
Petra

Som det låter bor Han i nynäs:P vem är "Han":D? och ett måste när du är här är att komma på en kaffe hos mig :D <3

2009-05-19 @ 06:50:13
URL: http://petraahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0