Bästa helgen på länge

Igår blev jag väckt vid halv åtta av Daniel som skickade ett sms och fråga om jag kunde köpa med mig bananer och red bull innan jag åkte upp till högsta. Självklart kunde jag de ;) Åkte till Din Mat och mötte upp min kusin som skulle följa me. Sen åkte vi upp till högsta, varm som satan va det ute. På parkeringen mötte Lagborn upp oss och gav oss biljetter. Vi gick upp till Daniel, då blev det pussar och kramar :)

I första loppet kom han 5:a.
I andra kom han runt två varv tror jag sen åkte han i diket.
I tredje kom han inte ens runt ett varv för han blev uttryckt i en kurva och flyger över jordvallen(ca 2m hög, som är där för att hindra de) och ner på andra sidan ut i skogen ;) haha bilen såg fin ut ;)*host* och en stackars älskling fick ont i nacken och fick gå till ambulansen "/

Sen åkte jag och Emelie till handen och köpte mors dag present, vilket blev presentkort på MQ och manikyrsett :P
Efter det åkte vi förbi mitt stall en sväng sen åkte vi till Oden :) Stressade sen hem för att hinna med Daniel, han skulle hämta mig hemma när dem var klara på banan.

På kvällen gick vi till Lagborn och hade trevligt :) Himmla kul hade jag faktiskt.

Imorse vaknade jag ensam hemma hos Daniel för han åkte till Strängnäs imorse och skulle hjälpa Victor Andersson på tävlingen.

Nu har jag just ätit mors dag tårta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0