Blev inte som planerat

Idag åkte vi ut till Ekerö, jag tog bilen och plockade upp fanny, emelie och johanna i vh centrum. Det tog väl typ en timmr dit och då va det köer! Usch hatar köer, jävla essingeleden!
Väl där så gick vi omkring och kollade på hingstar typ, det enda vi gjorde, lärde mig inget nytt.
Sen åkte vi till ett annat ställe vid drottningholm och hade picknick. Vi skulle leka massa "lekar" men det började regna så alla (tror jag) åkte hem :P Undra vad lärarna hade planerat för det vi skulle ha gjort vid picknicken hängde tydligen ihop med nån grej imorgon. Nåväl, blir inte alltid som man har tänkt sig :
Nu sitter jag bara och tråkar framför datan, ska väl göra klart mina naglar, hänga fram klänningen och stryka den lite, kolla så att jag verkligen har allt till studenten imorrn. Tänk att det är redan imorgon, helt sjukt, Att tre år har gått så himmla fort.

Vet inte riktigt när han dyker upp men det blir väl mer fram mot kvällen skulle jag tro :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0