Handen me kusin

Idag åkte jag till stallet och red ut en sväng, sen åkte jag ner till vh centrum och hämtade min kusin. Vi gick runt och skrota i handen och små shoppa lite. På cubus skulle emelie köpa en foundation, hon fick ett prov på handen så vi gick bort till provrummen för att få "bra" ljus. Då kommer en tjej som jobbar där, skit otrevlig, och snäser åt oss att vi inte får vara där. NEHE! Vi går därifrån och sen till kassan för att emelie ska betala. Då står hon i kassan, fortfarande otrevlig. Åh blir så arg på sånt, bara för att inte har fått "nått" ;) haha
Sen gick vi till kicks för emelie skulle handla där me. Där va tjejen jätte trevlig! :)  haha sen när vi hade gått därifrån så drev vi lite me henne. Emelie köpte nämligen en concealer för typ 250 kr! :O

Tjejen i affären: Jag tycker attd en här är jätte bra och den täcker allt, förutom rynkor. Jag har den hemma.
Emelie: Ah eller hur att du använder den här, man ser ju dina finnar ändå!! Fan 250 spänn, du har ju personal rabatt!
Vakterna kommer och tar emelie under varsinn arm, går en bit bort.
Emelie: Jag ser ju för fan dina finnar härifrån!

haha jaja, det va kul där och då ;)

Kom hem med två toppar, nya solglajjer och manikyr sätt :)


Kommentarer
Lajna

OFTA hon sa så!? xD

2009-05-27 @ 18:25:40
URL: http://princesslina.blogg.se/
Amanda aka Amzie

hahahahhhahahahahahahahhahahahhahahaaaa

2009-05-27 @ 20:46:00
URL: http://amzie.blogg.se/
Mliiih

Hahahaha jag kunde verkligen föreställa mig hela grejjen asså!

FUCK CUBUS! :O

2009-05-28 @ 15:33:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0