jaha och nu då?

I onsdags tog jag studenten. På morgonen samlades några tjejer hemma hos mig för vi skulle ha champagnefrukost. Solen sken och vi skrattade och va glada. Sen bar det av till skolan, när vi kom dit hade champagnen stigit mig lite åt huvvet ;) haha men jag va inte ensam om jag säger så. Sen blevd et fotografering av alla treor, sen varje klass för sig. Efter det gick vi ner till vårat klassrum där vi skrev i varandras mössor och så. Sen gick vi till maskinhallen där det var porträttfoto och mingel med bildspel från varan skiva. Haha älska allas reaktion när en viss bild kom upp ;)
Sen tågade alla treor upp till Berga bron och där stog vi och sjöng och skrek. Bilar och lastbilar tutade, härligt :) Sen tågade vi vidare upp till matsalen där det blev en tre rätters lunch :) En massa rörande tal och tårar. Sen 14.40 sprang vi ut. Hand i hand med lina sprang jag ut. Väl där ute stog vi alla och sjöng och kramades. Sen letade alla upp sin släkt och sina vänner. Mitt plakat var inte så farligt ;) Fick en massa saker runt halsen, blev rätt tungt. Va kvar där ett tag och sa hej då till alla. Sen gick pappa iväg, och tillbaka kom han i den bil jag skulle få åka, en sprillans ny audi cab, svart. Den hade bara gått 39 mil och jag var det första tjej som suttit i den :O Åkte runt inne i vh sen kom Patrick bakom oss :) Väl hemma var det mat, peresenter och massa folk. Hade jätte kul :) glad att alla kunde komma. Vid halv elva tog jag tåget in till stan där jag mötte upp tjejerna i min klass. Vi gick till chaplin´s bar. Hade jätte kul till en början med alla men sen blev allt förstört och jag gick ensam där ifrån. Stog själv mitt inne i stan vid tre tiden typ, det kom ett gäng gubbtrukar och försökte få in mig i en bil!! :O Panik. Som tur var körde det förbi polisbilar så dem stack. Vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt.

Kom ialla fall i säng runt fyra tiden.
Bilder kommer senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0