Mysigt har det varit

Nu sitter jag här och smsar med "honom". Har träffat "honom" torsdag, lördag och idag :) och kommer även att göra det imorgon! hihi asså jag blir typ fnittrig när jag e med "honom", kunde inte sluta skratta i bilen idag. haha skit töntigt jue :P men men, det har iallafall varit väldigt mysigt dem dagarna som har gått. Ser fram emot fler mysdagar :) han är ju inte helt främmade eller vad man nu ska säga eftersom jag har "känt" honom i typ 3 år ;)

Usch imorgon ska jag till vårdcentralen och ta min sista spruta mot livmoderhalscanser. Jag har det inte alltså, utan jag tar bara vaccinet mot det. :) Sen blir det skola och sen min STUDENTSKIVA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0