Skön dag idag

Vaknade vid tio idag, kände mig rätt utvilad faktiskt, vilket jag inte brukar göra. Gick ut med hunden, åt frukost och åkte sen till stallet när pappa hade kommit hem så jag kunde ta bilen:P Jag och Sandra skulle löshoppa Harry och Stallone idag.
Vi började med Stallone som hoppade som en klocka och man såg på honom att hans självförtroende var på topp ;) Härligt!
Sen va det Harrys tur, det gick inte lika bra. Han ville verkligen inte hoppa alls, men han tog några språng iallafall och dem var superfina :) Det var strålande sol hela dagen och jag bara njöt :)
När jag kom hem åt jag middag, tacos, mums :)

Ikväll blir det nog en lugn hemmakväll, ska ju upp " tidigt" imorgon och kolla när Daniel tävlar :) <3


Kommentarer
Marie Antonette

HA, tävla i folkrace, give me a break..



Som ledtråd till namnet så tänk på en mördande drottning så finner du svaret.

2009-05-29 @ 22:07:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0