Skön dag idag

Började skolan kl 9, då fikade vi sen kollade vi på film. Halv elva var det prov. Har haft hovvårdskurs på skolan den här veckan. Det har faktiskt varit jätte kul. Bilder kommer upp senare ikväll kanske ;) Bilderna kanske ser lite hemska ut då vi fick träna på avkapade hästben. Men men dem som vill se får väl titta, det ser inte alls hemskt ut på bilderna.
Nu e han på kryssning, saknar honom redan "/ Han har lovat att ringa sen, får väl se om fullisen håller det löftet ;) Mottagningen är inte den bästa heller för den delen, men men :P Jag är lika glad för det. Idag rensade jag ut skåpet i skolan, kändes lite sjukt faktiskt, om 6 dagar tar jag studenten! :O GALET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0