*stolt fru*

Idag känns som att det blir en lugn och skön dag.
Han va hemma hos mig hela kvällen igår. Vi kollade på tv och mös, så underbart. Han var den första som fick se min nya tatuering, han tyckte den var söt :P F ö r l å t   L i n a ;)
Efter att han hade åkt gick jag ner till mamma och kollade klart på det som var kvar av Grey´s anatomy, så himla bra!
Mina kuddar luktade han, bästa lukten! Ville inte somna ensam igen, men i helgen ska jag sova med honom :)

På lördag blir det full rulle hela dagen. Först ska jag till stallet, sen till stan och shoppa me Lina, sen ner till nynäs och va me Petra sen vara med honom och sova där.

Imorgon kommer Lina hem också :)
Hon klarade halkbanan galant, *stolt fru* <3


Kommentarer
Anonym

Åh va bra att du är nöjd med mig att jag klarade halkan! :D Då skötte jag mig! pjuh! <3

2009-05-21 @ 19:38:00
paah

Ja nu var det ju Lina som skrev igen såklart.. Matt på att namnet jag skriver i alltid försvinner ^^

2009-05-21 @ 19:38:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0