"tack för sand i käften"

Igår åkte jag och min kusin på dannes folkrace träning i nynäs. Väl på plats så träffade jag Kenneth och MAHO :P Dem skulle titta på Jonte som också skulle köra. Vi stog och tittade en stund, men jag hade ingen aning om vilken bil danne skulle köra :P Men det styrde Lagborn upp sen och visade mig vilken bil det va så jag kunde koncentrera mig på den :P Men danne körde bara någa varv innan det sprack. Så han körde in i en jordvall, stackarn ;) Dem sa vad som var fel men det där är rena grekiskan för mig ;) Men vi gick alla upp på kullen sen och kollade på de andra som körde. Det blåste rätt mycket så all sand hamna i min och min kusins käft. Jag lovar allt hamna på oss, inte på nån annan ;) haha Sen börja det också regna, då gick vi alla under tak. Stog där ett tag, fick massa pussar (A) mowsigt :P

Frugan ringde också och behövde lite tröst, darling <3

Daniel ringde sen på kvällen och sa att han saknar mig JÄTTE mycket! <3

Folkrace var väl kanske inte riktigt min grej, men det va mysigt att stå där me allt folk, umgås och bara ha kul. Vad gör man inte för den man tycker om <3



Kommentarer
Frugish

Tack <3

2009-05-27 @ 23:04:56
URL: http://princesslina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0