Trött som jag vet inte vad

Jag är hur trött som helst. Igår kväll somnade jag på soffan vid tolv, sen väckte mamma mig så jag borstade tänderna och kröp ner i sängen. Då blev jag pigg som jag vet inte vad. Låg ochy kollade på filmer och somnade vid halv fyra nånting. Imorse vid nio tiden vard et en hund som väckte mig för han var nödig ;)
Han ringde igår, en gång, då började han bli dragen :P haha Han sa att han skulle ringa igen men det gjorde han inte. Dels finns det ingen mottagning sen är han ju med jobbet och har kul, herregud då behöver han inte hålla på att ringa mig. Jag är glad endå, för han kommer hem imorrn :)
Bilder från våran studentskiva finns på min facebook :)
Kanske lägger in några få här, vi får se :)

Senare idag ska jag till frissan och bli fin i håret inför onsdag, för vad händer då? STUDENTEN!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0