Trött

Har nyss varit på ica maxi och storhandlat. Trött blir man av att gå där. Men hade sms sällskap under hela tiden så jag överlevde :) Imorgon åker han på kryssning och kommer hem på söndag. Han sa att han kommer att sakna mig under två dagar, kommer sakna honom me (a) Men på söndag får jag träffa honom igen och bara ligga i hans famn. Har gått runt hela dagen idag med ett stort leende på läpparna, tänker på honom hela tiden. Förutom i morse då jag försover mig några minuter men kommer ändå iväg i tid till skolan. Väl framme tar jag mina saker ur bilen och smäller igen dörren. Precis när jag stänger dörren kommer jag på att bilnyckeln sitter kvar inne i bilen! Pang säger det så smäller dörren igen med nyckeln kvar inne. PANIK! börjar nästan gråta för att jag blir så matt! Sen försökte jag, johanna, emelie och frejk att få upp dörren me ståltråd. Han bände upp dörren en aning så vi fick in tråden men tråden greppade inte låsknappen i dörren. SKIT OCKSÅ! Ringer mamma och snäll som hon är åker hon från jobbet (södersjukhuset) till skolan med extranyckeln. Tack mamma!! :) haha men men dagen blev rätt bra ändå :)

Har köpt en kanellängd som jag, mamma och lillebror ska trycka i oss! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0