Underbart

Igår skulle jag och frugan ha åkt in till stan men så blev det inte, hon va tvungen att ta hand om sina söta små hästar :) Så jag tog en tur till handen centrum och gick runt själv och skrota. Köpte en tröja, en klänning, två par skor, två bh:ar, smink grejjer m.m. Kom ut från handen ca 2000 kr fattigare. Åker till statoil för att tanka, vad gör jag?! Låser in nyckeln i bilen för tredje gången!!!!! Blir tokig. En arg mamma kom med extra nyckeln :P
Åker hem, duschar och gör mig klar, går till stationen och tar tåget till nynäs. Älsklingen hämtar mig vid nynäs gård. Sen åkte vi hem till hans kompis och grillade och hade mys. Han hade lovat att inte dricka så mycket, men det gick ju inte som planerat :P Jag drack inget för det va tänkt att jag skulle köra hem men vi fick skjuts :P När vi kom hem kollade vi lite på tv sen somna han. Där låg jag, helt klarvaken! Men tillslut kröp jag ner breve honom och somna :)

Idag när vi vaknade åkte vi till ösmo marknad och gick omkring där ett tag. Vi va väl typ 8 pers eller nått. Sen åkte vi till nynäs igen och åt glass i hamnen. Jag som inte höll reda på tiden fick sen bråttom till tåget :P

Igår presenterade han mig som "flickvän" och kallade mig för älskling :D <3


Kommentarer
Inte förvånad....

2009-05-25 @ 09:52:52
Lajna:D

JAG är inte förvånad att du låste in nycklarna! haha.. Vi tar shoppingen nån annan dag! <3

2009-05-25 @ 09:53:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0