1:a advent

Klockan ringde sju på morgonen för jag och mamma skulle in till Globen, Stockholm horse show!! :D Vi hade biljetter till hoppningen som börja halv tio. Direkt när vi kom till globen gick vi till annexet för att kolla runt lite, blev lite shopping då. Sen vid halv tio gick vi till våra platser och njöt av spännande hoppning. I pausen sprang jag tillbaka till annexet och shoppa lite till.

Detta shoppa jag:

Ett stalltäcke
En ridjacka
Ett hundtäcke
Ridbyxor
Nya stallboken
Lädergrimma

Det blev inte så mycket, det va mycket folk och jag orkade inte stå och trängas. Tar igen det nästa år ;)



När vi kom hem stack jag direkt till stallet och mös med Harry. Sen kom Fredrik och hämta mig för vi skulle äta lunch tillsammans innan han börja jobba. Vi åkte till ett thaiställe och åt, det va jätte gott :) Åkte med till pizzan en liten sväng och sen när Fredrik fick en hemkörning åkte jag med och så släpte han av mig hemma. Då åkte jag tillbaka till stallet och provade täcket osv. Sen åkte jag tillbaka till pizzan och mös med min Fredrik<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0