Donken igår

Igår åt jag och papi lunch på donken i barkarby, jobbar nämligen i en villa i kallhäll just nu.  Kommer väl antagligen bli klar på tisdag skulle jag tro med övervåningen. Sen va det nått i köket och vi ska måla tarppan upp till övervåningen.
Idag satte jag armen i ett eluttag, inte skönt! Vi plockar ju bort plastskydden och när jag kröp omkring och skrapa tapet satte jag armen på ett uttag, satan vilken stöt jag fick. Nu har jag två små brännmärken på armen xD haha jätte fint.

Jaja åter till donken, pappas MacChicken skulle ta några minuter så vi gick och satte oss. Den tog ytterligare några minuter och efter ett tag kom en tjej med hamburgaren och sa "ursäkta att det tog extra lång tid" (stackarn) då säger pappa " det är lugnt, gör inte om det bara" :O haha jag bara satt och stirra på honom och blev fett arg. Sen börja han skratta när han såg att tjejen blev lite osäker, då gick hon.....Tyckte synd om henne ;)

Han skojjade ju bara :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0