Försök nr 2

Idag vaknade jag vid tolv tiden, då klädde jag på mig för att gå ut med hunden. Kliver utanför dörren och märker att det snöar. Jag hatar snö. Jag är alltid den som blir mulad eller nerbrottad i snön, varför? Riktigt kallt va det ute också, fyy jag vill ha sommar året runt. Hatar balsk och minusgrader, de enda som är kul med vintern är att man kan ut och leka med bilen :D haha. Jag och kusin ska åka pulka i nån backe också, pratade om det här om dagen. Sist vi gjorde de va vi typ 14 kanske, och det slutade inte så bra^^ vi åkte på min lillebrors snowracer i en jävligt stor backe här i vh. Vi åkte rakt på ett stort gupp, jag satt längst fram och hon bakom mig. JÄVLAR va vi flög och jävlar vilken vurpa vi gjorde. Det slutade med att vi tog oss hem till mormor och låg på hennes soffa och mamma fick komma och hämta oss. Men nu jävlar ska vi ge oss på backen igen, och nu ska vi klara av det där jävla guppet. Kan tillägga att det va kväll när vi åkte i backen och guppet syntes inte, de dög upp från ingenstans, jag vet, smarta tjejer^^.


Jahapp, vad har jag gjort idag då? Vaknade som sagt tolv, sen har jag legat på soffan hela dagen. Men jag tog mig i kragen och diskade, damsög, tvättade och rensade bland alla mina kläder. Så lite nytta har jag gjort iallafall :) Mamma kom hem med donkenmiddag idag, MUMS! Vid fem åkte jag och kusin till farsta för båda skulle handla på Make Up Store, hon köpte nån ansiktstvätt? och jag en consealer, för 265 kr!! :O RÅN! Men den är jävligt bra och håller länge, så det är värt pengarna. Efter att jag släppt av henne hemma så åkte jag ner till pizzan och pussades lite med baby. Sen åkte jag och köpte cola och ostbågar, när de va inhandlat tog jag en liten sväng ut till stallet och pussade på min fina häst :)
Satt hemma och kollade på matchen Djurgården-Assyriska. Assyriska vann, härligt. Dennis gjorde ett av målen, hejja. Klockan nio började *trummvirvel* Grey´s Anatomy :D Det är så himla bra men är det bara jag som tycker att avsnitten blir rörigare och rörigare?

Nää nu ska jag sova, ska upp och jobba imorgon. God natt!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0