Fredagsmys

Igår va jag på ribby (som vanligt) men denna gång hade jag sällskap av Ante hela kvällen. Vi hade jätte trevligt, det va inte så mycket folk alls. Redan halv tolv blev det slagsmål, och sen blev det ytterligare två, herre^^. Jag fick i mig en del drinkar och blev en full tjej. Bilfärden ut till muskö tog väl 30 min kanske, men för mig tog det 5 min :P Sen somna jag direkt i sängen, men blev väckt sen. Då tittade vi lite på film men mina ögon gick i kors så jag såg inte texten. Men filmen va iallafall eurotripp :P Jag låg och halv sov men asgarva för mig själv när han sa "if there´s time" ;) haha, intern.


Kommentarer
mliiih

hahaha älskar när han säger det:D

2009-11-14 @ 21:56:23
URL: http://mliiih_s.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0