Halloweenhelg

Fredag:

Jag och kusin gjorde oss klara hemma hos mig inför Antes fest. Vi kom dit vid halv tio tiden kanske, då va det inte så jätte mycket folk. Men det va lite wierd stämning där tyckte jag. Det va liksom grupperat, ett gäng där, ett gäng här, aa ni fattar. Men vi dansade och hade kul. Men sen spårade det ut lite så jag och kusin tog bilen (jag va nykter) och åkte ner till Ribby till min baby som jobbade. Vi stannade där tills dem stängde och kusin blev fort på bättre humör :) Efter stängning så satt vi kvar medans baby städade och sen tog han sig drinkar och några öl. Jag tror att klockan va runt halv 4 när vi drog därifrån. Då körde jag hem en full kusin och sen åkte jag och baby ut till muskö.

Lördag:

Vaknade vid halv ett hemma hos baby. Så himla mysigt att vakna upp brevid honom <3 Jag åkte hem sen och drog till stallet, mysigt:) På kvällen åkte jag och hämtade kusin eftersom att vi skulle till slöddertälje och titta på Maskinen. Det va lite sådär tycker jag, förbandet NILOF sög pung!!! Två kåta tonårskillar (lovar att dem är oskulder) som stog på scenen och va allmänt cp. Musiken sög och på skärmen bakom dem hade dem ett bildspel med nakna tjejer :S VÄX UPP! Dem tycket dem va skitballa och klämde på tuttarna i luften^^seriöst.
Sen kom Maskinen ut och jag taggade till. Men dem körde bara 5 låtar sen drog dem. Jaha, betalade jag för fem låtar och ett sugit förband i fucking slöddertälje?! Nää missnöjd blev jag! Efter tog vi bilen hem och sen promenera vi ner till Ribby. Där va det massa folk och jag fick massa gratisdrinkar, full tjej :) Vi väntade på baby då med och vid tretiden så skulle han köra in en kompis till centralen och sen käkade vi på donken i sköndal :) Jag och baby kom i säng vid sex tiden och båda slockna direkt.

Söndag:

Imorse ringde min klocka 09.00, alltså sov vi i tre timmar. Galet trötta vi va. Tog bussen hem som gick halv elva och va hemma i vh tio i tolv. Har slappat hela dagen och varit i stallet. Efter stallet åkte jag ner till pizzan (A) pussade lite på baby och köpte hem pizza till mig och lillebror.  Jag är så himla trött, kan fan inte tänka klart. Ska nog lägga mig på sängen och blunda en stund. Ska ju upp kvart i sex imorgon och jobba. Jag ska fan åka och sola imorgon :D gud va skönt! Kanske shoppa lite? If there´s time ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0