Happyface

Idag vaknade jag 12, hade kunnat sova längre men farmor ringde och väckte mig. Så när vi hade lagt på så gick jag ut med Knoppe. Hela dagen har jag legat och slappat, återhämtat mig efter en rätt sömnlös helg. Har känt mig glad hela dagen av någon anledning :) de e ju bra. Jag har också varit i stallet idag, longerade lite och mös med min Harry.
Nu har baby åkt iväg på kryssning, jag hoppas att han får det kul och att han kanske hör av sig åtminstonde en gång så jag vet att han lever :) Jag saknar honom redan. Det är konstigt de där för när jag inte är med honom så saknar jag honom men det är en annan saknad när man vet att han inte ens befinner sig i landet. Kusin vet vad jag snackar om ;) Han kommer hem imorgon kväll så han är inte borta mer än en natt. Töntiga jag^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0