Lördag kväll

Igår vid åtta tiden gick jag ner till pizzan för att jag skulle hämta F´s hemmanycklar. Jag kom dit vid tjugo över åtta för jag stannade på konsum och köpte godis, läsk och vecko revyn :) När jag kom dit va det ungefär en halvtimme kvar tills tåget mot ösmo gick så jag slog mig ner på min vanliga stol. Då fick jag en drink av F´s jobbarkompis, han hade inte gjort den förut så jag fick vara testperson som vanligt, den va asgod!! Han sa att hans kulle döpa den efter mig:) Får väl se hur de blir me de ;) Jag passade på att ta en till innan jag sprang till tåget, gott med två smarriga drinkar. Tåg alltså tåget mot nynäs och klev av i ösmo för att där ta bussen till muskö. När jag klev av bussen på muskö såg jag inte ett skit, det va så jävla mörkt och inga lampor finns de. Va fan tog jag inte med mig en ficklampa för?! Jag kröp längst med vägkanten för att hitta vägen jag skulle in på. Då kom en bil som lyste upp och jag såg vägen och sprang dit. Sen när bilen passerat blev det MÖRKT igen. Försökte gå och lysa med mobilen och efter ett tag slockna den och jag drog ner i ett dike. Efter ett tag blev ögonen vana vid mörkret och jag såg mer och mer. En stor lättnad kände jag när jag såg F´s lilla hus en bit bort. Precis nedanför F´s hus är det en hage med får, men det glömde jag igår för jag va så jävla spänd och ville bara in i huset. Så när jag går där hör jag något som börjar springa, jag får panik och skiter nästan på mig. Ser något i ögonvrån som springer emot mig, jag börjar springa för kung och fosterland! När jag kom upp till huset kom jag på att hagen är där och jag kände mig som ett fån.

Inne i huset bäddade jag ner mig i sängen och plockade fram mitt mys jag hade köpt. Klockan va för övrigt 22.10 när jag kom in i huset. Satte på en film, what happens in vegas och åt godis. När den va slut så satte jag på Into the blue och åt ännu mer godis :) När den filmen va slut så öppnade jag vecko revyn och läste igenom den. Försökte fördriva tiden genom att lösa korsordet som finns i tidningen. I en ruta stog de " finns under dig i sängen", men Fredrik fick inte plats :S Vet inte vad dem syftar på ^^ haha XD När klockan va halv tre så tänkte jag att han va på väg hem så jag gick upp till stora huset för att borsta tänderna och gå på toa. När jag kom ner till lilla huset igen kröp jag ner i sängen och somna.
Vaknar av att F kommer med bilen, då e klockan 05.00 WTF?! Han hade varit på väg hem till mig för ut men då hade nån kompis ringt som hamnat i slagsmål i nynäs och ville ha skjuts hem till jordbro. Galet! Men klockan fem på morgonen kom han iallafall och kröp ner hos mig, <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0