Lördag

Vaknade av att jag nästan låg över baby, men han sov så jag flytta lite försiktigt på mig, haha :P
Men så småningom vaknade han till liv, då kollar han på klockan, 11.22 ?!?!? Min klocka skulle ju ringa 10.30 för att jag skulle till stallet. Kollar på min mobil, alarmet står kvar men har inte ringt, vad i helvete?! Hoppar upp ur sängen och slänger på mig en munktröja och lacktajts, skitsnyggt. Säger lite snabbt hej då till baby som ligger nyvaken och ser ut som ett frågetecken. Gav honom inte ens en puss:( Gasen i botten blev det till stallet. När jag kommer till stallet springer jag till toan och byter om, jag måste ha sett förjävlig ut i bara tajt och en tröja, haha. När jag hämtat Harry och spolat av hans ben märker jag att han är jätte halt, på alla fyra! :'( Så Fanny hjälper mig och tittar när jag gick med honom. Det såg inte bra ut men han va varken varm eller svullen. Ingen feber eller puls hade han heller, vilket ju i försig är bra. Då blev jag liten och ringde ut mamma till stallet :P Då när jag ska visa henne hur han går är han helt normal :S Inte de minsta halt nånstans, WTF?. Hur skönt som helst att han inte va halt längre men man undrar ju va de va. Jaja, ska åka tillbaka till stallet senare och titta till min ängel. Jag måste också åka till pizzan och ge baby hans "morgonpuss". Dock en aning försenad ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0