Måndag

Idag va jag ledig vilket betyder SOVMORGON :D Vaknade först halv tio men somnade om och blev väckt av hunden halv tolv. Då gick jag ut med honom så han fick kissa och så lekte vi lite på gräsmattan. Hela dagen har jag legat på soffan. Det va så tråkigt väder så jag la mig under en filt med en kopp te och titta på film. Tände lite ljus gjorde jag också, det va mysigt, synd att inte baby va me.
När mamma kom hem så orkade hon inte laga mat så hon ringde ner till pizzan och beställde pizza. Jag sa att jag kunde hämta dem, då kunde jag passa på att pussa på Fredrik lite också :) När jag kom hem så märkte jag att dem hade gjort fel, det va champinjoner på vesuvion. Så jag ringde Fredrik och dem gjorde nya pizzor som han skulle komma och lämna, perfekt då fick jag lite mer pussar ;) Efter maten åkte jag till stallet och red, barbakca blev det, varmt och gosigt :)

Nu har jag just druckit upp min varma oboy :) Sovtime snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0