Så blev min fredagskväll

Åkte ner till pizzan vid åtta tiden bara för att mysa lite med baby. Sen blev jag sittandes där med cola och prata med alla människor, så himla sköna dem som jobbar där XD Sen blev det en till cola och en till. Helt plötsligt hör jag en röst som jag känner igen, vänder på huvudet och där står den där blonda bögen, mattias, från som va med i Ullaredprogrammet. Haha vad fan gjorde han på en liten pizzeria i västerhaninge?!. Åt pizza uppenbarligen men i västerhaninge, på ribby?! Han har numera färgat underhåret brunt, de va inte så fint tycket jag. Kort va han också, jätte kort "/

Kollade på klockan efter ett tag, ELVA!:O Shit, då va det ju ingen idé att åka ut till muskö och slappa. Så jag blev sittandes på pizzan tills dem stängde klockan 2. Satt själv vid "mitt" bord, men det va inte alls mycket folk där så baby satt med mig rätt mycket och gosa. Vi åkte väl från pizzan vid kvart i tre, fatta, jag satt där från klockan 20.00-02.45, INTE OKEJ! Hade fan skavsår i röven när vi skulle åka. Då åkte jag och baby och tanka och sen åkte vi till muskö. Kröp ner under täcket och tittade på film, bara låg och gosa <3 Helt underbart. Somnade på hans arm :D

Med andra ord blev inte kvällen som jag hade tänkt mig...:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0