Trött chey

Inatt har jag sovit riktigt dåligt, kunde först inte somna. Sen när jag väl somnat så drömde jag om baby hela tiden och när jag vakna så fanns han inte där, ingen att krama :( Då låg jag och tänkte på honom och kunde inte somna om, jisses vilka problem man har.
Idag har jag jobbat, vi målade med en speciell oljefärg som stelnar och lägger sig som ett hårt lager på väggen. Den luktar skitstarkt så man kan ju lugnt säga att man blev virrig i kolan, hög på jobbet. Fick sätta mig i ett fönster för att få frisk luft.

När jag kom hem kom baby förbi och pussades lite innan han skulle åka och jobba. Me so happy :D Älskar att pussas och gosa med honom <3 Imorgon ska jag äntligen få sova med honom igen <3

Nu e jag så himla trött så jag funderar på att lägga mig framför tv:n.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0