Blogga?

Blogga? Vad e de för nått? ja juste, de där när man ska skriva i bloggen som jag INTE gjort.
Blivit dålig på detta asså......

Okej, vi börjar med Lördag kväll som för övrigt gick åt helvete.
Jag och kusin tog oss ner till nynäs eftersom att vi skulle bowla. Först drog vi hem till Lagborn och satt där ett tag och körde lite ölspel och så. Jag svepte 3 7.0 på 40 min kanske, inte bra. Sen drog jag, kusin, Lagborn och Alex till bowlingen. Jag gjorde en strike, jippie men jag förlora ändå. Där va vi ett tag och hade kul och drack öl. Det sista jag minns är att vi började promenera hem, sen är det helt svart. Spenderade kvällen på Lagborns toalett, INTE OKEJ!! Jag skulle till F när vi kom hem från nynäs men så blev det verkligen inte, min kusin ringde hem till mig och Lagborn fixa taxi som tog mig hem. Jag skämdes som fan på sönadagen när jag vakna men mådde bra eftersom jag blev "tömd" kvällen innan ;)





Victor laddar för fullt


Haha jag och victor. Här ser jag inte så full ut men sanningen är den att jag kommer knappt ihåg bowlingen.

Tack kusin och Victor som tog hand om mig och såg till att jag kom hem <3



Kommentarer
Mliiih

hahaha det är lugnt fisheye :D <3

2009-10-27 @ 23:27:29
URL: http://mliiih_s.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0