Förberedelser

Inatt drömde jag att jag och min kusin åkte utomlands. Vet inte vart men det va soligt och varmt iallafall. Vårat hotell låg precis vid stranden, hur fint som helst. Helt plötsligt ser vi att vågorna börjar gå längre och längre upp på land och sen är det vatten i vårat rum. Vi får panik och springer ut i korridoren, det är vatten där med. Helt plötsligt börjar huset att skaka.
Från ingenstans dyker min mamma upp och säger att hon ska chipmärka mig :S haha jaha? Så vi går till nån doktor som ska sätta in ett chip i min arm. Men hon sätter in de fel och det gör så jävla ont i armen. Chipet sticker halvt ut också. Då kommer en annan läkare som ska fixa till detta. Först tar hon ett blodprov i den andra armen och sen börjar hon att dra i chipet, fy fan va ont de gjorde. Sen satte hon in ett nytt, rätt. Då säger min mamma
"Så, nu kommer jag att hitta dig när tsunamin är över" och rätt som de va kommer världens våg och spolar iväg oss.


Skit läskigt, eftersom att jag och kusin har pratat om att åka utomlands och hotellet jag tittat på ligger precis vid vattnet. Ett tecken kanske?


Kommentarer
Emelie

SKITSAMMA! vi åker no matter WHAT!

DU ska inte få använda de där som en bortförklaring! haha

2009-10-07 @ 13:58:09
URL: http://mliiih_s.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0