han har lämnat mig

Imorse va det segt att komma ur sängen. Jag är inte trött i huvvet utan helt seg i kroppen. Kom till jobbet vid åtta tiden och då mötte vi upp Lagborn som skulle vara i huset med oss idag. Han är rörmokare och skulle hjälpa oss med handfat och toaletter. Haha vid tretiden när jag sluta så blev han klar, då skulle han kolla nån ventil i bastun, jag hör hur det bara pyser till och ut kommer han dyngsur xD Han fick sig en riktig dusch!! Pappa va inte klar så jag åkte med Lagborn hem :)


Idag klev jag in i garaget men möttes inte av willbert :( Han hade lämnat en lapp där det stog att han har flyttat. Han ville inte bo i ett vitt garage, så han tog sitt pick och pack och drog. Fy va lessen jag blev, satt och grät på golvet hur länge som helst. Tills jag hitta en ny vän, Sven-bertil :D Han är mycket större och snyggare än Willbert. Men sköter han sig inte så kommer jag att måla på honom också.


Längtar tills imorrn då jag ska sova med baby, och på lördag! :D Jag är en glad tjej<3


Kommentarer
Mliiih

HAHAHA love the stories about your spiderfriends :D

2009-10-29 @ 18:04:53
URL: http://mliiih_s.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0