Hej jag har istappar i näsan

Satan va kallt det ska vara ute nu då. Va ute med hunden vid nio tiden och snoret frös ju fan till is, haha härligt det lät. ;) nåväl. Ni får helt enkelt stå ut med sånna kommentarer. När jag kom in tog jag en varm och skön dusch, önskade att den kunde vara förevigt.
Mamma och pappa är iväg på födelsedagsfest så jag och lillebror är ensamma hemma. Det resulterade i cola och chips framför tvn. Vi tittar på den senaste mumien filmen på canal plus, det är hur mycket kines skit som helst, hatar sånt men min lillebror älskar de, vad gör man inte för dem man älskar.


Är det bara jag som hört folk säga att det är "pissigt kallt ute". Fattar de inte riktigt, kiss är ju varmt.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0