Jag då?

Herre gud, snack om att man har mycket att göra nu. Dålig uppdatering blire asså, tydligen hade jag inget liv förut när jag hann uppdatera MÅNGA gånger om dagen. Nu står jag ute och jobbar och sliter, härligt. Imorgon ska jag jobba vid tekniska högskolan hoppas att det är mycket folk där så att jag får iväg minst två lappar :)

Idag efter jobbet smet jag in på pizzan igen och gosade lite med F :) Han och några till skulle ner till jordbro efter han slutat och leka lite med bilarna så då skulle han hämta mig så skulle jag följa me. Han slutade 20.00 när klockan va 20.45 får jag ett sms där han skriver att han glömt mig, det är inte första gången ;) Så jag tar min lilla bil och åker ner till dem. Står där och myser ett tag, kollar när dem leker lite sen åkte vi till OKQ8, där blev det ännu mer gos :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, ensam :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0