Kärt återseende

Vad har dagen bjudit på då?

Det började med en riktigt seg morgon, kände mig helt död i bilen på väg till slöddertälje. Men piggnade till så fort jag börja jobba. När jag klev in i garaget vad mötte mig då? Jo, den där jävla spindeln som jag måla på igår, den lilla jäveln. Men idag såg han gladare ut så han fick sitta på min näsa hela dagen och sa till om jag missade att måla nån fläck. Det visade sig att han är hur trevlig som helst och han heter Willbert. Färgen satt dock kvar på hans ben, men det klär honom tyckte han efter att ha spenderat timmar igår framför spegeln.

xD

När jag va på väg hem ringde F, stackaren fick åka kommunalt till jobbet idag. Vid halv fem åkte jag till pizzan och spenderade 4 timmar där med honom. Följde med ut när han leverera pizzor, fattar inte att han har körkortet kvar (a) haha. 4 mysiga timmar blev det, massa gos. Det tog verkligen emot när jag skulle hem:( Men vi ska sova tsm HELA helgen så jag får vara glad för de :) Kompensera för i lördags ;) hah nä nu ska vi inte gå längre på den fronten, haha ;)

Fredrik, du är så underbart mys och jag är så himla glad att jag har dig baby <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0