Lill-lördag

Jag och kusin tog tåget in till stan, jag skulle lämna min jobbpärm och tröja eftersom jag har sagt upp mig. Sen gick vi omkring i olika affärer och tittade sen tog vi tåget hem. Kom överens om att hon skulle följa med mig hem och äta middag hos mig. När vi kom hem satte jag igång att laga mat, duktig jag är. Det som serverades va pasta, kyckling, beasås, aioli och sallad med fetaost!! Så jävla gott! Båda blev hur mätta som helst. Sen hoppade jag in i duschen för att göra mig snygg då vi hade bestämt att vi skulle gå till ribby till F. Han slutade jobba 22 och jag skulle sova hos honom på muskö. Han frågade om han fick dricka och att jag kunde köra hem, javisst! Snäll som man är. När vi kom dit vid 22 tiden så bjöd han kusin på öl och jag fick cola. Hon fick senare en till öl, haha lättpåverkad tjej säger jag bara ;) Vi kom därifrån vid ett tiden. Då styrde vi mot jordbro för bilen va törstig. Sen åkte vi till ösmo och släppte av kusin där. Vägen till muskö kändes låååång då man hade en fullis i bilen ;) nej då, så himla söt baby!! Vi kom i säng vid fyra tiden typ.


Kusin <3


Så mysigt med alla löv :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0