Målarfärg i mängder

Igår började jag på nya jobbet, som målare :D Jag jobbar åt min papi:) Det är så himla kul alltså, just nu är vi i södertälje och jobbar i ett hus, det ser för jävligt ut invändigt men det ska fixas ;)

Idag målade jag klart garaget invändigt. När jag kommer till ett hörn så sitter det en liten jävla spindel där. Jag frågar snällt om han skulle kunna flytta på sig, men han vägra!!!! Han bara satt och stirra på mig, såå dryg. Så jag målade på honom. Han får skylla sig själv, så gåre! Sen jagade han mig genom hela garaget, han dök upp överallt. Han ville se mig död :(



Ser ni huggtänderna? Dem ville han sätta i mig och ta en jävligt stor tugga!



Mina sexiga målarbyxor, love them :D

Åkte ner till pizzan efter jobbet och pussades lite med F. Sen åkte jag till stallet och red ut i den svarta kvällen. Tur man har en snäll häst alltså.
Prata med F i telefon för ett litet tag sen, undrade vart han hade tagit vägen eftersom att han skulle komma hit efter jobbet, han sluta 22. Då har hans bil pajjat och han fråga om han får ställa den här under natten, javisst. Får se när han ringer hur det blir...Stackars baby va nere :(  :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0