Nykter? Boring

Kom just hem från Ante. Han fyllde 23 idag..ehh igår blir det ju faktiskt, aja Grattis igen iallafall :) Jag va nykter ikväll för jag hade bilen, skit tråååkigt! Alla satt och spela "jag har aldrig", hade jag varit med och druckit hade jag fan fått dricka på varenda jävla kort (A) Sen drog typ hur många som helst och vi blev bara sex pers kvar. Sen drog min kusin hem för att mysa med björnis ;) Jag, tobbe, sandra, ante och frida drog igång massa gamla godingar på datorn och satt och sjöng med, dansa gjorde vi också. Skratta så jag fick ont i magen!! Himla skönt litet gäng vi e, haha.

Men på fredag smäller det igen, fest hos Ante. Då ska jag minsann INTE vara nykter. Då ska det shotas Minttu!!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, e pigg som vanligt eftersom jag har lyckats vända på dygnet "/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0