Onsdags kväll

Vid kvart i fem tog jag bilen till stallet för att Martin skulle komma och sko klart Harry. Han skodde ju framfötterna på Harry förra veckan när han skar sig i fingret och jag fick köra honom till akuten. Han fick sy 7 stygn :O 7 stygn i fingret?! haha galet....
Men idag gick det bra, ingen skar sig idag inte. :)
Sen åkte jag till konsum och köpte cola och ostbågar, MUMS! :D Idag va det första avsnittet på "bonde söker fru". Det måsta man bara se, ibland är det så roliga människor med, typ alla killbönder är superblyga, why? Det va en kille som såg ut att vara bror till Alexander Bard, haha xD

Efter det blev det kanalbyte till femman, Grey´s Anatomy :D Det är bara så bäst!

Alltid när nyheterna är på så sitter jag och pappa alltid och kommenterar folk, hur förjävliga folk ser ut och en massa annat. Ingen av oss kan vara tyst, vi måste påpeka saker hela tiden, stackars mamma ;) Men hon somnar alltid i fåtöljen så hon lider nog inte så mycket av vårat prat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0