R.I.P S-B

Idag på jobbet va det lugnt, inte så mycket att göra, jag slutade två. Då körde pappa in mig till stan för jag skulle möta upp Emelie för en liten shoppingtur. Vi sprang runt i stan och jag kom hem med en hel del saker. Men jag hinner inte lägga upp nått idag, nu ska jag och emelie börja göra oss klara för Antes fest.

Idag när jag klev in i garaget så ser jag att Sven-bertil sätter på en annan spindel, jävla otrogna fan!! Jag ställde målarburken på dem, så gåre när man e otrogen. En liten vink till dig baby ;) nej inte då <3

Jag ska hämta baby på hans jobb halv tre :O Då ska vi ut till muskö och sova där :D MYS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0