Slisk på statoil

Jag vet, uselt skrivet av mig idag, dvs inget alls. Har inte suttit vid datorn nånting under dagen. Satt en liten stund vid elva då jag vaknade till liv. Va så himla trött imorse, vet inte varför.
Vid ett tiden va jag i stallet och red ut, precis när jag hoppar upp i sadeln öppnar sig himlen och det vräker ner, jaja bara att se glad ut och ut och rida. När jag kom tillbaka till stallet slutade de regna, vilken tajming man har då. När jag hade satt på Harry regntäcket så släppte jag ut honom i en ny hage, eftersom han blir uppäten i den har har gått i förut. Ihopsläppet gick hur bra som helt, tur. Sen gasade jag hem och gjorde mig klar. Jag, kusin och ante skulle nämligen till IKEA, again. För några saker va trasiga från föra gången vi va där. Som vanligt så plockade vi saker till ante som han fick köpa.
Alla tre va trötta när vi åkte hem, alla satt typ knäpptysta, till skillnad från när vi åkte dit. Svängde in på statoil i handen för att tanka. Ni vet den där känlsan man får ibland, att nån stirrar på en. Den fick jag när jag tanka så jag vände mig om och då står nån random kille och stirrar på mig, samtidigt som han tankar sin bil. En volvo va de, ett stort plus då jag e volvokåt. Han såg tyvärr inte lika bra ut som bilen, sorry. Sen när jag stog i kön inne på statoil så har han betalat och ska gå ut, då vänder han sig om och stirrar på mig igen och ger ifårn sig ett sånt där sliskigt smile...fyy.

Hemma hos ante blev det middag lagad av mig :) Så duktig jag e alltså.

 

Hemma hos Ante i lördags hittade jag skyddsglasögon och hörselskydd, självklart måste jag vara speciell och ha dem på mig.


Jag, innan jag begav mig till Ante



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0