Tisdag

Vad har hänt idag då?

Imorse vaknade jag med världens huvudvärk så jag ringde till Tove "bossen" som sa att jag skulle vara hemma. Då somnade jag om direkt och vaknade igen vid halv elva. Då gick jag ut med min lilla vovve sen kröp jag ner under täcket igen och tittade på tv. Sen pratade jag lite med F på msn, han skulle en sväng till handen och sen skulle han jobba. Jag gjorde mig klar och åkte med honom, eftersom att vi jobbar olika tider på dygnet försöker man ju träffa honom så fort man får chansen ;) Fs kompis micke mötte oss i handen och sen åkte vi till Fs jobb, ribby pizzan :) Satt där ett tag och sen fick jag åka med ut och leverera pizza igen :P haha Tanten som skulle ha pizzan va sjuk och stog och hostade på F och sa att hon hade svininfluensan :O MYSIGT! Sen satt jag på pizzan ett tag innan jag gick hem. När jag skulle gå blev det massa gos <3 Vänta lite nu.....jag har pussat F efter "svininfluensatanten", usch nu kommer jag dö.!!! Inte då :D


F<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0