Torsdag

Imorse ringde min klocka 07.00 för att jag och F skulle åka hem till mig så att min hund slapp vara ensam så länge. Eftersom vi bara sovit i 3 timmar så va han inte den lättaste att få upp. Jag vakna direkt och klädde på mig. Tillslut kom vi iväg, jag fick köra monsterbilen igen såklart. När vi kom hem till mig kröp vi ner i min säng och sov vidare. Vid halv tolv väckte en kissnödig hund mig, så det va bara att bege sig ut i regnet. När jag kom in la jag mig på soffan och lät F sova ut. Vid halv två tiden gick jag upp, då va han vaken, jippie! Då gosa vi lite och sen gick vi ner. Vi mös ända tills han va tvungen att åka till jobbet vid fyra tiden.

När han hade åkt ställde jag mig och gjorde pannkakor som jag sedan åt med min kära familj. Sen blev det en liten tur till stallet, kramades med min harry. När jag kom hem va jag fett seg så jag la mig i sängen mad datan i knät. Sen ringer min mobil, det är Fs kompis som sitter på pizzan som ville ha sällskap medans F jobbar. Jag hade ändå inget annat för mig så jag åkte ner dit och satt där.  Sen drog vi ut och åkte volvo när F sluatde vid nio.

Nu sitter jag och kollar på film, ensam :( Saknar dig redan baby, vill ligga och gosa med dig<3


Haha monsterbilen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0