Yeey

De senaste två dagarna har varit lite jobbiga därav den sugiga uppdateringen, förlåt. Denna väntan är galet svår, saknar dig. 

Jag ska bättra mig ;)

Idag sov jag bort halva dagen, sen kom Jonte hem till mig och vi bara tog det lugnt och kolla på tv. Sen blev vi hungriga och åkte till Vega baren, mums, mätt i magen som en tok. Hoppade sedan in i bilen och åkte till berga en sväng och hälsade på Kenneth, det va trevlans. Efter berga åkte vi till konsum och köpte godis och laddade inför Idol, Jonte hade inte tittat på de alls nån gång den här säsongen så jag tvinga honom att titta. När de va slut drog vi ut och åkte volvo, turades om att köra hahaha. Sen åkte vi förbi och sa hej till Micke en liten sväng och sen bar det av hemmåt.

Nu sitter jag och tittar på Seinfeld, lite småkul sådär.

En bekant till mig är frisör och börjar på en ny salong imorgon, han behöver kunder. Han är jätte duktig på de han gör och om jag lyckas värva 2 personer får jag gratis klippning eller färgning. Desamma gäller om någon av er hittar två personer som behöver klippa sig, då får du också gratis klippning eller färgning. Så kom igen nu och ragga lite kunder åt min vän.
Det är en jätte fin salong som ligger på Vasagatan 19, www.clipp-er.se titta själva, där står priser, det finns bilder på salongen mm.
 
Om ni är intresserade så mejla mig på [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0