090909

Nu sitter jag på mitt rum och gäspar, hunden har redan slocknat och resten av familjen börjar göra sig klara för sängen. Jag ska upp 8 imorgon, hade glömt att jag ska till tandläkaren 8.50 :O Det är en tand som är trasig som dem ska laga, asså inget hål utan en gammal lagning som gått sönder. Usch då kommer jag säkert att få spruta, bedövningen smakar så äckligt. Det kommer ju alltid nån droppe i munnen, usch *ryser* Hahah kom just på att det ligger precis brevid där F jobbar. Hoppas att han inte ser mig nyvaken och slapp i halva facet ;)

Idol va väl lite sådär, jag tyckte inte att det va nån som va helt underbart bra, men jag garva som fan när killen sprang in i dörren! xD Jag fattar inte att dem kunde hålla sig för skratt, sångkarriär ska dem inte satsa på men kanske teater haha. Han fick ju ett hack i pannan, haha han får skylla sig själv, man trycker väl ner ett handtag när man öppnar dörrar.....

Jag måste verkligen börja lägga upp mer bilder här på bloggen......

God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0