17.20

Imorse ringde klockan 04.20 eftersom att jag skulle köra Ante till centralen. 04.30 satte jag mnig i bilen och ringde Ante, men han svarade inte, tänkte att han va i badrummet lr nått. Ringde om och om igen tills jag kom fram, prakerade bilen. Nu va klockan 04.40 och han svarar fortfarande inte! :O Panik! Kör runt på andra sidan om huset, det är bäcksvart i lägenheten, fan han sover!!! Parkerar bilen igen och sätter mig vid porten i hopp om att någon kanske ska ut eller in, men nej. Klockan 05.00 springer jag upp i skogen och hämtar grus och försöker kasta på hans fönster men han bor högt upp så det misslyckades, försöker ropa lite tyst men ingen rektion.
Han skulle med arlanda express från centralen som gick 05.20, när klockan är 05.15 åker jag hem, lämnar ett medelande på han mobil, och somnar gott om när jag kommer hem.
När klockan är 06.00 ringer Ante och svär i telefonen, haha jag bara skrattar åt honom:P Han hade 48 missade samtal från mig och har inte hört telefonen :P Jag tyckte att det hela va jätte kul, tråkigt att han inte kom iväg till Norge :P

Halv elva blev jag väckt av mamma, då gick jag ut med hunden sen städade jag och strök kläder, duktiga jag :)
Sen åkte jag och mamma till stallet och pysslade om världens finaste här, de vill säga, MIN :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0