19.15

Idag klev jag upp ur sängen vid halv tio poch gick som vanligt ut med hunden direkt. Kände att den här dagen skulle bli tråkig händelselös. La mig på soffan ett tag och gosade med den lilla jycken. Sen såg jag på mobilen att jag hade ett missat samtal från emelie, shit, ringer upp fort som fan :P
Vi bestämmer oss för att hon ska komma hem till mig och att vi ska kolla klart på alla filmer från när vi va små. Vid halv tre  möter jag henne vid lillkonsum, där går vi in och köper en varsin Ben&Jerry´s glass, mm gott! :P
Sen knatar vi hem till mig och tittar på filmerna, så himla söta vi va, vad gick fel?^^ haha nej då, we still look pretty ;) Sen åkte vi ut lite med bilen, på hemligt spanuppdrag ;) hahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0