21.21

Vid halv fem åkte jag och hämtade emelie och björn. Medans björn hjälpte min lillebror med gittaren så satt jag och emelie och snacka massa skit på mitt rum. När dem va klara så släppte vi av björn hemma hos honom och jag och emelie åkte vidare upp till haninge centrum. Vi gick runt i lite olika affärer och ögonshoppa :P men jag fick med mig ett vitt långt linne från gina. Sen blev det ett stopp på konsum för att köpa Ben & Jerry´s innan vi åkte till tungelsta för att träffa F. Dem höll på att mecka med hans bil, dessa bilkillar haha ;) Fick lite pussar och gos. Vid kvart över åtta åkte jag och släppte av emelie hemma sen åkte jag hem till mig. F skulle komma förbi här sen och pussa på mig :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0